
Yönetimi


Ekonomik gelişme süreçlerine bağlı olarak, işletme yönetimlerinin geleceğe yönelik karar alma süreçlerinin vazgeçilmezi bütçe uygulamalarıdır.

Aktivite-Bütçe Yönetimi Detayları
Genel özellikler
- Cari kart ve Stok kart üzerinde tanımlı olan tüm alanlara göre bütçe yapabilirsiniz. Örneğin, ürüne, ürün grubuna, müşteriye, müşteri grubuna, müşteriye, mal bütçesi yapılarak hedef verilebilir karşılaştırma analizleri raporlanabilir.
- Bütçe hedeflerinizi miktar-fiyat-tutar-Iskonto olarak bütçeleyebilirsiniz. Miktar ve fiyat hedeflerinizi girdiğinizde sistem tarafından otomatik tutar bütçesi oluşur.
- Ana bütçeden revize bütçeler oluşturulabilir.
- Farklı bütçeler, revize bütçeleri birleştirerek tek bütçeye dönüştürülebilir.
- Revize bütçeler arası karşılaştırma raporları oluşturabilir.
- Bütçe – fiili karşılaştırmaları yapabilirsiniz.
- Tüm Evrak Süreçlerinde yaratılan Bütçeye göre kontroller oluşturabilirsiniz.
- Bütçe aşımı durumunda Evrakların Onay akışına girmesini sağlayabilirsiniz
Bütçe Yönetimi ana bölümleri
- Satış Bütçesi
- Brüt Satış Bütçesi
- İskonto Bütçesi
- Net Satış Bütçesi
- KDV Dahil Toplam Satış Bütçesi
- Tahsilat Bütçesi
- Üretim Bütçesi
- Satın Alma Bütçesi
- Net Satın Alma Bütçesi
- Satın Alma Ödeme Bütçesi
- Gider Bütçesi
- Proje Bütçesi
- Gider Ödeme Bütçesi
- Yatırım Bütçesi
- Nakit Akış Bütçesi
- Proforma Bilânço ve Gelir Tablosu
Cpm Aktivite – Bütçe Yönetimi Çözümü; Teklif, Fatura Talep, Masraf Takip, Otomatik Bilgilendirme, Ödeme Evrak, Banka Otomatik Ödeme Talimatı, Raporlar ve Teklif bölümlerinden oluşmaktadır.